יום רביעי, 12 בפברואר 2014

מתכון לאוזני המן מטריפות

אוטוטו פורים בפתח ואני מתחילה להתארגן עם משלוחי המנות.
את משלוחי המנות שלי אני מכינה בעצמי, יוצרת קופסאות יפות, אופה ושולחת לחברים, שכנים ומשפחה.

המתכון הבא הוא מתכון מנצח שאני לא מחליפה אותו בעד שום מתכון אחר, מבחינתי זה המתכון המנצח שלי לאוזני המן טעימות במיוחד , פריכות ומושלמות!!
כאשר אופים את העוגיות הבית מתמלא בריח משגע ומטריף אני משתמשת במספר מילויים והשנה הצטרף לו קרם לוטוס טעים.
קבלו מתכון אליפות לאוזני המן קלאסיות.






המצרכים:
3 כוסות קמח מנופה
שקית אבקת אפיה
קורט מלח
100 גרם סוכר ( חצי כוס)
200 גרם חמאה בטמפ' חדר
2 כפיות תמצית וניל
3 חלמונים
5 כפות מיץ תפוזים / חלב

אבקת סוכר לפיזור על אוזני ההמן

למילויים:
מילוי תמרים:
חצי קופסא של ממרח תמרים
חופן אגוזי מלך קלויים וקצוצים
קורט קינמון

מילוי נוטלה וחלבה:
חצי קופסא של ממרח נוטלה
70 גרם חלבה מפוררת

מילוי לוטוס:
חצי קופסא של ממרח לוטוס
3 כפות קוקוס


אופן ההכנה:
מניחים בקערת מעבד המזון עם וו לישה את הקמח,אבקת אפיה,סוכר ומלח. מערבבים קלות.

מוסיפים חמאה ומעבדים עד שהחמאה נטמעת בקמח. מוסיפים תמצית וניל וחלמונים ומעבדים עד לקבלת בצק פירורים.



מוסיפים 5 כפות מיץ תפוזים ומעבדים עד לקבלת בצק חלק. אם טרם נוצר בצק חלק מוסיפים כף נוספת של מיץ תפוזים.
עוטפים את הבצק בניילון נצמד ומאחסנים במקרר למשך שעתיים.



בנתיים מכינים את המילויים:

מערבבים כל מילוי בקערה עד לקרם אחיד.




את הבצק המקורר מרדדים על משטח מקומח לעובי של 3 מ"מ ובעזרת כוס או חותכן קורצים עיגולים.
מניחים חצי כפית ממלית במרכזו של העיגול ומקפלים בעזרת ארבע אצבעות לצורת משולש.
מהדקים היטב ומניחים על גבי התבנית עם נייר אפיה.













מכניסים את התבנית לתנור שחומם מראש ב 170 מעלות ל 12-15 דקות, עד שהם מעט משחימים.
מקררים ומפזרים בנדיבות אבקת סוכר.









ואלו הקופסאות שהכנתי ממזון לתינוקות מטרנה:





חג פורים שמח









אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...