יום שבת, 22 ביוני 2013

עוגיות רחת- לוקום

יום חמישי הגיע , אני יושבת וחושבת לעצמי , מה להכין לסופ"ש? איזה עוגיות אני אכין לקפה של שבת בבוקר?
נזכרתי כי נשאר לי רחת לוקום שקניתי ברחוב לוינסקי בת"א. מרוצה מההחלטה שלי,ניגשתי להכין את העוגיות.
המתכון לקוח מהספר של בני סיידא - " קופסת העוגיות שלי ". אחד הספרים הטובים לעוגיות , אני חושבת שניסיתי כ 90% מהמתכונים בספר ואותם אפרסם בהמשך.

להכנת העוגיות-
2.5 כוסות (350 גרם) קמח, מנופה.
1 כפית אבקת אפיה.
200 גרם חמאה רכה.
2 חלמונים.
חצי גביע שמנת חמוצה.
חצי כוס ( 100 גרם ) סוכר.
2 כפות ברנדי
250 גרם רחת לוקום , חתוך לקוביות.

לבזיקה:
אבקת סוכר

אופן ההכנה:

1. שמים בקערת המיקסר את כל המרכיבים פרט לרחת-לוקום ולשים לבצק אחיד שאינו נדבק ליידים.







2. מחלקים את הבצק ל 4 כדורים. עוטפים כל כדור בניילון נצמד ושומרים במקרר שעה.





3. מקמחים משטח עבודה ומרדדים כל כדור בצק לעיגול בקוטר 26 ס"מ. חותכים כל עיגול ל 16 משולשים.
    מניחים פיסת רחת- לוקום בחלק הרחב של כל משולש ומגלגלים לכיוון הקודקוד.




4. מ בתבנית עם רווח של 3 ס"מ בין העוגיות.




5. אופים כ 15-20 דקות בתנור עד שהעוגיות מזהיבות קלות. מצננים, בוזקים מעל אבקת סוכר ומאחסנים בקופסא אטומה.






הלכתי להכין כוס קפה.
תהנו....








אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...